Як багато процесів потрібно здійснити, щоб запустити виробництво власної продукції? Важко точно відповісти, але, безперечно, це важкий шлях. А якщо його ускладнити, наголосивши, що власна продукція – це дитяче харчування? Рівень відповідальності вмить підскакує, бо це ж малеча, а вони вибагливі. Та іноді саме безвихідь породжує геніальні ідеї, які знаходять прихильників серед широких мас споживачів.
Всесвітньо відомий бренд дитячого харчування «Хіпп» міг так і залишитися в маленькій кондитерській у Гюнцбурзі. А, можливо, навіть ніколи не було б потреби вигадувати дитяче харчування, якби Йозефу Хіппу доля не подарувала двох малюків-близнюків. Щасливий чоловік став батьком вдруге, оскільки мав ще старшу доньку. Сім’я була щаслива поповненню, але дружина Йозефа була виснажена вигодовуванням діток, а тому в неї почалися проблеми з грудним молоком. Чи можете ви уявити розпач батьків? Малюки голодні, а ти не спроможний їх вдосталь нагодувати.
Саме в цей період Йозеф Хіпп намагається втілити ідею, що врятувала їхнє становище. Чоловік спік у своїй кондитерській сухі галети, перетер їх у порошок і змішав з молоком. Вийшла справжня молочна суміш, яка виявилася не лише до смаку синам, а й мала високу поживність. Розуміючи потрібність такого винаходу, Йозеф Хіпп почав розробляти ідею далі та продавати суміш для мешканців міста.
І хто б міг подумати, що з такого примітивного винаходу виросте велике солідне виробництво якісного дитячого харчування, відомого у всьому світі? Ця історія доводить, що батьківська любов та турбота творять дива. Хтось для своїх дітей купує нового ґаджета чи іграшку, а хтось лише робить суміш, яку через кілька років полюбить увесь світ.
Автор Тетяна Алієва